söndag 6 april 2008

Klackskor

Mamma och jag har lite olika uppfattningar om vilka skor jag skall ha på mig när jag åker till Paris. Idag visade jag en snygg outfit: Tenniströja, röda hot pants med vita prickar på och sen var det just skorna.... Mitt förslag var klackskor för jag har ju tre par. Mamma funderade vilka klackskor jag pratade om och såg väldigt bekymrad ut när jag kom farandes med mina "utklädningsskor". De var visserligen lite hala att gå med men såå snygga tycker jag.

Mamma surfade genast ut på nätet och visade mig ett par potentiella klackskor som jag kunde tänkas ha på mig. Hon hotade också med att jag inte skulle få åka på axlarna eller bli buren om jag tog "mina" klackskor. Jag skulle helt enkelt få gå själv hela tiden. Vill man vara fin får man lida pin. Vi får väl se vad jag packar i min resväska!

Inga kommentarer: