söndag 18 oktober 2009

Vernisage

Idag hade jag vernisage...Jag hade olika stationer med mina olika produtioner.
*4 pärmar med teckningar från dagistiden
*Utvalda teckningaar som jag hade gjort hemma
*Tavlor som jag har målat
*Saker som jag har gjort själv som fingervirkning, lerfigurer, smycken mm
*Legoutsälning
*Min gigantiska smått och gott samling i tre vita skåp

Det bjöds på bubbel, snacks och ölkorv medan man gick omkring och "beundrade" mina konstverk. Tillställningen avsutades med fika.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en fantastisk utställning ni hade ordnat. Tänk vilken produktiv liten människa du är Emilia, och ändå har du bara levat i 6 år. Vad kommer sedan. Det var kul att komma ihåg hur du ritade och målade i olika åldrar. Jag saknar hästarna med flygande man och svans. Lycka till Emilia, och ett stort tack till din familj.
MVH farmor