måndag 27 september 2010

Dresscode

På söndagen blev det födelsedagsfirande av finaste Hjördis. En överraskningsfest för henne på Uplands nation. Eftersom pappa och jag kom direkt från Aspö var vi inte så uppklädda och följde dresscoden...

Pappa, svettig efter arbetet på Aspö, jeans, gympadojjer och samma tröja från lördagens resa. Jag var brunklädd igen förutom en grå fleece. Jag viskade till mamma: -Jag ser nästan ut som en bajskorv fast jag har ju faktiskt en grå jacka också. Jag kommer ju direkt från Aspö och har inte hunnit byta om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej goa Emilia ! Jag är så glad att du och din familj ville komma på mitt party.Du har alltid fina kläder tycker jag.Du passar i alla färger. Ha det så bra i skolan, vi ses ju nästan varje dag. Kramar till dej från mej. Hjördis.

Emilia sa...

Stor kram tillbaka!