fredag 7 september 2012

Jag och min tand

Den 12/8 skulle jag dra ut min tand. Det var knappt att pappa fick mig ut ur bilen. Jag vägrade helt enkelt.
Den 6/9 skulle jag dra ut min tand med lugnande i kroppen.

Jag var helt på det klara med att dra ut tanden klockan 8:00, Fick lugnande, saker och ting började att snurra , kroppen kändes svag. Placerades i stolen och "rymdmänniskorna" intog rummet. De var munderade med blåa rockar, en hade visir i ansiktet, den starka lampan tändes och jag fick "solbrillor". En av rymdmänniskorna visade tången. Jag blev hysterisk och började hyperventilera. Operation "dra ut en tand" avblåstes direkt!

Vi åkte hem, jag bara grät, gråten övergick till ilska. Vi peppade igång varandra, vi tog nya tag och åkte tillbaka. Åter i stolen och vips så var tanden ute!

Inga kommentarer: