söndag 13 februari 2011

Bruno


Jag fick med en gäst hem i fredags, en nallenbjörn som heter Bruno. Han skulle vara med mig hela helgen. På måndag skall jag återberätta vad vi har gjort inför klassen. Vi firade hans besök med glass efter skolan.

Bruno fick också vara med på fredgasmyset och han hade till och med en egen godispåse. På lördagen åkte han med till Gränby centrum och handlade. Han fick faktiskt besöka bolaget, det ni! På eftermiddagen åkte Bruno tefat i vår backe på baksidan av tomten med Miranda och mig. Kvällen avslutades med Melodifestivalen tillsammans med 10 tjejer i åldern 1,5-30 plus.

Söndag, ett trött gäng lufsade omkring i villan men efter lunchen rykte vi upp oss. Mamma, Bruno och jag åkte in till Gränby centrum. Vi shoppade kläder! Tack för en rolig helg Bruno!

1 kommentar:

HL sa...

Du värkar haft en trevlig helg med den där lilla sötnosen och hoppas att du fortsätter ha trevligt utan Bruno