måndag 21 februari 2011

Vilken dag

Idag åkte mamma och jag till Stockholm och till "the studio". Det var styling och fotografering som stod på schemat.

Mamma sa att sminkörern blev kär i mig. Han sa "beautiful" flera gånger medan han sminkade mig. Sedan smög han förbi när tjejen fixade håret på mig och sa att jag var so beautiful..Flera andra som jobade smög också förbi och tittade. Två stycken tyckte att mamma skulle kontakta en modellagentur.

Det var JÄTTE roligt att bli sminkad, fixad i håret och sedan fotograferad. Det blev så många snygga bilder...De kommer snart. Om någon vill köpa, hör av er för de fins på en CD hemma hos oss.

Dagen blev lång, matintaget uselt och jag grät några tårar på vägen hem. Luften gick liksom ur mig och mamma sa att det är ännu tuffare att vara modell....

Inga kommentarer: