lördag 10 november 2007

I mammas släptåg

Idag var det mamma och jag som hängde ihop. Först körde vi till kraftkällan och jag gick på Funky Kids. Gissa vem som kom in till oss. Jo en astronaut, han satt med på vår rymdraket och sen berättade han hur det var hos honom. Astronauten filmade oss också för att han skulle visa sina kompisar att han hade besökt oss.

Efter träningspasset åkte vi till mammas gamla klasskompis. Där fick jag göra egna halsband med riktiga pärlor. Jag gjorde ett halsband och två armband. Sen fick jag ett halsband av Stina som hon hade gjort. Mamma som inte har sådan finmotorik som jag köpte färdiga halsband. Lyckan var stor när vi var där. Två katter, två akvarium och ett rum med pärlor precis vad Emilia älskar!

Sen bar det iväg till Jysk, Blomsterlandet och en kisspaus på Jula. Jag var med och var på gott humör hela tiden men så fick jag lite saker också. Mutor tror jag det kallas.

Inga kommentarer: