måndag 22 juni 2009

Midsommarafton

Det blev midsommarfirande iallafall, trots denna virvelvind (Miranda) som har blåst in i våra liv. Pappa och jag cyklade ner till midsommarfriandet i Storvreta medan mamma tog sig en vilopaus. Miranda hade fört oväsen i tre timmar trots att hon hade fått mat i ca fem timmar.

Vid midsommarstången blev det dans, fika, fiskedamm och lotterier såklart. Kan ni tänka er, jag vann första pris i barnlotteriet och det blev en svart häst. Dessutom hade jag turen att vinna två små chokladbitar. Men jag var generös idag och skänkte mina priser till mamma som gillar choklad och Miranda fick den stora hästen.

Firandet fortsatte hemma hos Filip och Maya. Vi var totalt 20 stycken som fortsatte firandet och vi bröt upp vid elva tiden. Mamma och pappa förberedde sig på ytterligare en sömnlös natt. Själv var jag skötsam och somande på en gång och sov hela natten.

Inga kommentarer: