söndag 23 augusti 2009

Jag önskade att dagen aldrig tog slut

Idag tog pappa och jag bilen in till 4H-gården och hämtade min favorithäst - PONTIAC. Jag hade glömt att jag skulle få ha Pontiac en hel dag i trädgården men inte min farfar....

En underbar dag i trädgården hade jag med Pontiac. När han kom matade jag honom med morötter, äpplen och sedan åt han en massa massa gräs. Min kompis från Stagnelius dök upp och vi sprang runt med Pontiac i trädgården tillsammans, gick på tur i skogen och serverade honom mat. Han verkade väldigt nöjd med sitt besök på Minkvägen och jag lääängtar efter att få slå vad med farfar igen :)

Jag chockerade min mamma och pappa med att leda in Pontiac direkt in i hästsläpet. Utan några protester gick han in och sedan åkte vi tillbaka till 4H-gården och lämnade tillbaka honom.
Jag önskade att dagen aldrig skulle ta slut....

Inga kommentarer: