måndag 26 februari 2007

Då var helgen slut igen

Men vi hann en massa såklart!

På lördagen gjorde vi stan, gick in i affärer och ut i affärer. Som belöning för ett gott samarbete hamnade vi på Max tillslut. På kvällen fick jag lära mig att dansa nakendansen. Det var Kevin och Love som visade hur jag skulle göra. :)

På söndag förmiddag besökte vi Tipp Toppen med Beskows, Thomas och Arvid. Jag fick min mamma att åka BOB, det ni. Men pappa var inte där så hon blev helt enkelt tvungen. Sedan fick jag även åka bob med Erik och Arvid. Det var jätteskoj att sitta bakom de stora grabbarna. Vi avslutade med att gå en sväng i spåret och då hade min pappa kommit. Han startade upp ett snöbollskrig. Det var han mot alla andra!

Äntligen fick jag åka kommunalt. Som jag har tjatat. Mamma och pappa tröttnade väl och lät mig åka både tåg och buss samma dag. Vi skulle till morfar och Kerstin och äta middag. Vi tog upptåget till Uppsala och bussen tillbaka till Storvreta. Det blev ett roligt besök eftersom Maja och Anton var där.

Inga kommentarer: