måndag 19 februari 2007

Lördag

På lördagen åkte jag till mormor och Ubbe för mamma och pappa skulle ha gäster och jag fick inte vara med. Men det gjorde inget för jag gick plus den dagen. En stor godispåse och en tidning erövrade jag på Konsum. Jag tackar mina snälla sponsorer för den generositet som de bjuder på. Jag talade även om i bilen att ordet jävlar är numera mitt ord och inte farfars. Han har så många ändå, så han får faktiskt dela med sig. På sen eftermiddagen gick vi på en promenad i Strovreta hela familjen. Det slutade med ett besök hos Amanda och Arvid. Jag, Arvid och Erik lekte med pappa Fegge. Han var jäv-ullen och jagade oss. Vi sköt mot honom med våra pistoler. Kul hade vi och vi ville inte gå hem Erik och jag. Under psitolhot fick vi klä på oss våra overaller och snällt traska hem.

Inga kommentarer: