söndag 5 augusti 2007

Då var semestern slut

Imorgon börjar dagis igen. Tänk att jag har varit ledig i lite mer än fyra veckor...Fort har det gått och roligt har jag haft. Det har ju varit:
Apsö med kompisar
Fyrishov
Lek med kompisar som Love, Kevin, Sandra, Erik, Sara, Amanda och Arvid
Kolmården
Dalsland
Björklingebadet
Besök av grannarnas barnbarn
Kalas

Trots att ledigheten är slut väntar Ekilstuna Zoo, Mangos kalas, Dublin, Funky Kids och ponnyridning innan vi är framme i oktober månad. Sen är det jul och förhoppningsvis kommer min 5-års dag snart.

Igår var jag på Elias piratkalas. Jag hann också med att leka med Hanna och Josefin innan mina föräldrar försökte att lägga mig. De vill att jag skall komma i säng ganska tidigt eftersom jag måste gå upp sju imorgon. Om de har lyckats? Ja i torsdags somnade jag halv elva, fredags blev det halv tio, lördags samma tid. Vi får väl se vad klockan hamnar på ikväll. Men vi har faktiskt gått upp halv nio varje morgon...

Idag blev det Björkligebadet med Götegårdarna. Jag träffade faktiskt Elias och hans syster Oliva där. De var lika vilda i vattnet som jag. Vi stänkte vatten på varandra.

Nåväl, ni som är lediga lite till, ha det så skönt i värmen! :)

Inga kommentarer: