onsdag 8 augusti 2007

Vattna blommor

På förmiddagen var det vi som vattnade blommorna. Vi hade vattenspridaren igång idag igen. Skönt att få bada nakenfis i värmen. Och på eftermiddagen var det himlen som vattnade allt grönt. Det bara öste ner en massa regn. Mina kompisar uppe bland molnen måste ha haft det körigt.

Efter dagis lämnade vi kläder till Maya. Jag passade på att smita in till Filip och leka lite. Det var kul att träffa honom för det var ett tag sen sist. Jag fick en stor kram av honom när vi gick och det kikade fram ett litet leende från mina mungipor.

Bad och pyssel blir det innan jag lägger mig. Idag skall vi påbörja att bygga mitt hus av glasspinnar. Vi har fått ihop 60 stycken. Ånej, det är inte bara jag som har ätit glass! Ni får beskåda det nästa gång ni kommer och hälsar på.

Inga kommentarer: