söndag 19 oktober 2008

Helgen är snart slut

Fredag: Mys med pappa Fegge. Hämtmat, godis och film. Mamma var med andra mammor och tittade på Martin Stennmark och några fler. Hon berättade att hon hade sett dansare som inte hade ett enda grått hårstrå, inga bilringar men massa massa muskler. Måste hon betala för att se sånt? Jag trodde att att det räckte med att titta på pappa Fegge!

Lördag: Grattis Ronny (hunden alltså...)! Eftersom han fyllde 1 år så var jag tvungen att lämna ett paket till honom. På kvällen blev det mys med mamma Kattis. Film och godis men inte hämtmat utan vanlig husmanskost.

Söndag: Besök i Bälinge men först ville jag inte åka dit för Chippen kittlar alltid mig och sedan har de hemska toaletter, som bullrar. När vi skulle åka hem ville jag inte åka hem för att jag hade så kul. Schizofren? Inte jag men jag är däremot väldigt flexibel. Sen simning i Hågaby. Mamma talade noga om för mig att jag var in charge! Som ensam kvinna bland två förvirrade pappor och en busig sju-åring gäller det att visa vem som bestämmer. Annars kommer vi aldrig till och från simskolan.

Inga kommentarer: