måndag 12 mars 2007

Helgen som gick

Fredag
På eftermiddagen hälsade jag på hos Sara. Vi dansade till musik och lekte tillsammans. Det var jätteroligt som vanligt men för att mamma skulle få med mig hem så sa hon att vi skulle hämta pappa som kom med tåget. Smart för han var inte med tåget men hem kom vi. Innan vi gick in till oss smet jag in och hälsade på Affe och Hjördis. Jag har tjatat flera gånger på min mamma att jag ville hälsa på hos dem. Äntligen!

Lördag
Förmiddag=Allianshallen, godis, innebandy. Pappa gjorde inte sex mål som jag sa att han skulle göra. Men det blev ett mål och två assist.
Lunch= Mac Donalds
Eftermiddag=Ponnyridning, Bolsta By. Jag hade Nikita som var väääldigt slö. Nästa gång vill jag har Humlan.
Kväll= Schlagermys med popcorn och chips. Det var faktiskt bara pappa och jag eftersom mamma var på tjejfest.

Söndag
Jag lekte med Arvid stora delar av dagen. Det var även premiär för min cykel som har stått och väntat på mig i förrådet. Tyvärr går den inte så fort som Arvids. Duumma cykel!

Inga kommentarer: