onsdag 25 april 2007

Cirkus

Äntligen blev det kväll och Cirkus! Vi träffade Filip utanför. Han och jag gick hand i hand tillsammans. Vår söthet gick inte att spela på...vi fick inte gå före i kön. Strategiskt hade de ställt en vagn precis vid ingången med försäljning av popcor, godis, ballonger mm. Vi fick popcorn och nästa anhalt var försäljarna inne i tältet. En varsin stjärnstav hade vi att vifta med när cirkusen började. De blinkade också!

Vilken rolig cirkus...det var hästar som sprang och kunde stå på två ben, katter som gjorde konster, hundar som spelade fotboll, akrobater, rullskridskoåkare, en ballerina, clowner...Just det jag fick min efterlängtade sockervadd också. Den försvann snabbt ner i min mage. Jag har lärt mig att äta sockervadd på rätt sätt. Det blir inte lika kladdigt nuför tiden.

Men min blivande man har missförstått mitt efternamn. Han ropar Emilia GRÖNVALP!!!! Det var en rolig kväll....godnatt.

Inga kommentarer: