söndag 29 april 2007

Kalas i Stockholm

Idag har jag varit i Stockholm på kalas. Det var min sommarkompis Bianca som fyllde 4 år idag. När vi kom dit blåste de upp en hoppborg som alla barnen kunde hoppa i. Den var jätterolig och mamma har lovat att köpa en likadan till mig. Vi fick korv med bröd som Stefan hade grillat och efter det blev det skattjakt. Efter en stunds letande hittade vi äntligen kistan. Den var fylld med chokladpengar.....Biancas födelsedagstårta var jättestor. Det var en kopia av Snövit. Vi lekte lite inomhus innan sista obligatoriska kalasaktivitet startade. FISKDAMMEN såklart. När alla barnen hade åkt hem var det bara vi kvar. Bianca och jag lekte tillsammans i hennes rum. Vi fick faktiskt fika en gång till. Då satt vi i hennes rum och låtsades att vi var prinsessor. Det blev en middag tillsammans innan vi återvände till Storvreta. Det var en rolig dag och framför allt hade Bianca och jag jättekul tillsammans.

Inga kommentarer: