söndag 8 juli 2007

Att packa

Nu när vi skall åka till Aspö mpste man tänka iegnom vad man skall ta med sig. När jag hörde att vi skulle packa började jag ta fram det jag skulle ha med mig. Det ser du på listan nedan. Jag tog inte fram så mycket eftersom det är tydligen begränsat med utrymme.

Sex hästar i olika storlekar, som placerades i tre av mina väskor
Den JÄTTESTORA sköldpaddan
Den JÄTTESTORA blomman
Två långa mjukisormar
Den långa mjukisdraken
Och diverse andra småsaker som väckarklocka, solbrillor, låtsassmink, godiskorg som man hänger i julgranen, idolkort på Samuel och en mugg.

Efter ett långt samtal mellan mig och mina föräldrar slutade det med att jag bara fick ta med hästarna. Jag fick ta med mig fem filmer också. De sa fyra men jag hade väldigt dålig mottagning just då och jag tror att de inte orkade argumentera längre.

Jag ville hjälpa till att packa kylväskorna ikväll men det skall vi tydligen göra imorgon.
Emilia: Varför då? Vi kan ju lägga i kylklampar. Då blir maten inte varm!

Till sist hjälpte jag pappa med hans packning. Tyvärr uppskattade inte mamma och pappa när jag knöglade ner klädesplagg efterklädesplagg i resväskan....Jag försöker ju bara hjälpa till!

Trevlig semester till er alla som läser!
Puss och kram från Emilia

Inga kommentarer: