måndag 30 juli 2007

Idag måndag

Nu är det nedräkning. Nästa vecka är semestern slut... :(
Men idag gjorde gjorde vi Uppsala. In och ut i flera affärer men jag fick också handla med min pluska. Jag fick köpa leksaker på Brio och jag lyckades precis handla på öret.

På eftermiddagen åkte vi till Björklinge badet med Götegårdarna. Gissa vad jag gjorde. Jo, jag tvålade in hela håret med blöt sand. Oj, vad jag gapskrattade och log. Gapskrattet och leendet försvann snabbt när mamma skulle ta bort sanden. Vi började vid uteduscharna och då skrek jag som en stucken gris. Hela badet hörde var jag var någonstans såklart. Då tog mamma med mig in i omklädningsrummet som också hade duschar. Först vägrade jag att gå in i duschen och skrek ännu högre. Pappa sa att han inte hörde mig men att taket höll på att lyfta?? När jag insåg att det var varmt vatten så lugnade jag ner mig. Det var ju riktigt trevligt att duscha varmt. Man kanske skulle prova att göra en sandinpackning igen?!

Inga kommentarer: