lördag 21 juli 2007

Camilla och Josefin

Idag kom Camilla och Josefin till sin farmor och farfar, Affe och Hjördis. Det är roligt när de kommer på besök för då har jag någon att leka med alldeles intill. Vi hoppade på vår studsmatta, gunga, lekte hemma hos Affe och Hjördis och spelade boule. Ni läste rätt, Affe och Hjördis har odnat en liten boulbana i slutet av Minkvägen, där skogen börjar. Grönvallarna tog faktiskt hem dagens tävling. Pappa vann mot de andra vuxna och jag vann barntävlingen.

Just det vi vi studsade lite boll också. Jag som gillar att imponera försökte studsa samtidigt som jag gjorde någonting annat. Till exempel vinka till Camilla och Josefin som åkte hem. Första studsen gick bra men sen studsade min hand i luften men det är ingen som har påpekat att bollen skall vara med också....

Mamma och pappa har vänt min säng så nu har jag en våningsäng. Under sängen har jag en perfekt myshörna som man kan ligga i och titta på film. Vi invigde den efter middagen.

Inga kommentarer: