torsdag 1 januari 2009

2008-2009

Min sista dag 2008 tillbringade jag enligt följande:
1.Skridskor vid Gränby ishall. Det tog ett tag innan vi kom ut på isen...först skulle jag kissa och det var stängt. Vi fick åka till UTK hallen. Skridskorna fick vi snöra om fyra gånger innan det kändes OK. Tre kvart efter ankomst var jag äntligen ute på isen! Jag finåkte och spelade lite ishockey i två timmar.
2. Raggarmål på Statoil vid två-tiden.
3. Hemkomst och förberedelser inför nyårsfesten.
4. Äntligen kom gästerna och vi hade en lång trevlig kväll tillsammans.
5. Vi skålade i skumpa och barnbubbel utomhus när klockan slog tolv. Grannen längre ner på gatan visade vem som är rikast på vår gata.
6. Gästerna åkte hem och Grönvallarna sjöng lite karokee och städade innan alla somande halv två.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: