söndag 25 januari 2009

Helgen är slut

Helgen är slut och vad har jag gjort? Med tanke på mammas influensa som har förmodligen har nått sitt slut så har det varit ganska lungt.

Lördagen var soft med lite film, lite pyssel och på eftermiddagen åkte pappa och jag till morfar och Kerstin och fikade. På kvällen blev det mys framför tv:en med den stooora godispåsen från morfar.

Söndagen var också soft men pappa tjatade om och om igen att jag skulle följa med ut. Men ni vuxna måste lära er att jag måste få avsluta det jag gör innan jag kan påbörja något nytt. Tillslut masade jag mig ut och det var inte så dumt. Vi gjorde en väääldigt snygg snögubbe och bättrade på min tefatsbacke. Även denna eftermiddag fikade vi på bortaplan. Vi skulle på planeringsmöte inför vår fjällresa.

Men nu är det slut på ledighet och dagis väntar imorgon!

Inga kommentarer: