torsdag 15 januari 2009

3+1=4

Sådana enkla tal kan jag lägga ihop men det här talet fyra är för tillfället inte så poppis just nu. Helt plötsligt, från att ha lovat att vi skall bara vara tre i familjen, får jag beskedet att det kommer en fjärde i sommar! Jag bröt ihop när jag fick reda på det och somnades gråtandes...Jag har kommit över det lite grann men jag vill helst inte pratat om det just nu. Mamma och pappa fick förslaget att bebisen kunde bo i en utbyggnad som skall vara mot vår lilla kulle. Så långt borta från mitt rum såklart......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emilia

Ta det inte så hårt! Du kommer att inse att det blir jättefint att bli storasyster som kan allt till en lillebror eller lillasyster som inte kan något och som kommer att se upp till dig med beundran.

Kram från Morfar