torsdag 15 januari 2009

Seg vecka

Den här veckan har och ör fortfarande väldigt seg. Jag dras fortfarande med hosta och snuva. Fick gästspela lite på dagis i onsdags men idag var jag hemma. Min mamma är också sjuk så vi passade på att stanna hemma båda två.

Vi har faktiskt sovit på eftermiddagen eller rättare sagt mamma sov och jag bara låtsades. Jo det är sant, jag låtsades sova i tre timmar. Slå det om ni kan, jag kan bli en bra skådespelare. Vaknade till eller rättare sagt försökte få mammas uppmärksamhet när glassbilen kom halv fem. Jag fick ett nej och jag ville inte gå ut själv så det blev inga glassar idag...Men vi behöver fylla på våra förråd alldeles snart eftersom vi äter mycket glass mamma och jag.

Imorgon stannar vi hemma också för att bli friska till söndag! Då är det julgransplundring på Ubbes gubbdagis och det vil jag inte missa.

Inga kommentarer: