lördag 30 maj 2009

Flashback....

Mamma Kattis var ju i Sundsvall och konfererade så jag var hemma med min pappa. Det enda som hände den onsdagen var att jag lekte med Sandra efter dagis.

I torsdag skulle vi ha en utflykt med Tallengruppen och alla skulle ha med egen matsäck. Jag hade med mig kalla köttbullar, kalla makaroner, ketchup, saft och kakor. Tyvärr var inte vädergudarna med oss så vi åt faktiskt lunchen på hemmaplan. Vi fick sitta på filtar för att känna lite picknick känsla.
Mormor och Ubbe hämtade mig på dagis och jag gjorde lite paket åt mamma Kattis som skulle komma hem på kvällen. Efter en middag hos mormor så åkte vi till stationen! Mamma kom med tåget, ett kärt återseende och utbyte av presenter.

Fredag=kvällskalas. Sandra hade kalas och det blev en massa godsaker: korv med bröd, grillade mashmallows, popcorn, chips och salta pinnar till filmen Bolt och sedan en godispåse. Det blev inget fredagsmys den här gången men jag var ganska nöjd ändå.

Inga kommentarer: