onsdag 13 maj 2009

Lång tisdag

Igår blev det en lång dag. Först var det dagis såklart med sagostig ute i skogen.

På eftermiddagen blev jag hämtad av den gröna bussen och den äldre generationen Grönvall. Det blev en picknick i kohagen och jag gjorde endel fynd. Jag hittade bla en bit av en björkstubbe som släpades hem. Men vi kom överens om att den skulle stanna hos farmor och farfar. Mamma var väääldigt positiv över vårt beslut!

Hemma blev det en snabbmiddag och sedan lek med Mandis. När jag skulle gå in kom Theo och vi blev lovade att leka en liten stund.

Klockan nio fick jag se fem bidrag av Eurovisionsfestivalen. Sen blev det godnatt och då var klockan nästan tio...zzzzzz

Ibland så bryter man kvällsschemat rejält men jag kom upp i morse utan protester, det var dealen!

Inga kommentarer: