tisdag 5 maj 2009

Ny dagisvecka

Ny dagisvecka och den är händelserik. På onsdag ska vi besöka Storvretaskolan och på torsdag har vi lilla melodifestivalen på Tallen. Jag, Mandis och Olivia skall vara gruppen Heat.

Nytt rum får jag snart....mamma och pappa håller på att inreda mitt nya rum. Tapeterna sitter uppe men nu är det möblerna kvar och sådant tar lite tid..

Jag hade min sista ridlektion idag (tisdag) och jag gav presenter till mina ridlärare såklart. Nikkita som jag red på fick morötter som jag hade tagit med mig hemifrån. Nu när ridningen är slut så tar fotbollen över nästa vecka och det skall bli spännande.

På lördag ska jag uppträda med andra barn när farfar och hans kör sjunger. Förra gången var vi trollungar men den här gången ska vi ha paraplyn eftersom de sjunger: I am singing in the rain.

Söndag: IKEA

Inga kommentarer: