söndag 17 maj 2009

Lördag

Det blev en mycket trevlig lördag som vanligt. Vi samlades på fotbollsplanen; Grönvallarna, Götegårdarna och Henestålarna. Det blev en rafflande fotbollsmatch och jag tror det slutade oavgjort. Mamma och pappa har insett att jag inte är en fotbollsspelare men jag är väldigt positiv på planen: glad och sprallig!

Efter den tuffa matchen blev det korvgrillning med alla spelare på Bergvägen innan vi begav oss hemåt Vi, pappa och jag, är två personer som inte kan cykla hem utan att stanna på vägen. Det blev ett stopp hemma hos Beskows och vi stannade kvar där tills klockan var halv åtta. Sandra och jag lekte medan pappa hjälpte till att tapetsera. Mamma var med innebandykompisar den här lördagskvällen igen....

Betyg på denna lördag 9 av 10 getingar!

Inga kommentarer: