måndag 1 januari 2007

Gott nytt år önskar jag er allihopa!

Igår firade vi nyår i Täby! Det var familjerna Götegård, Eriksson och Grönvall som träffades hos Fundellarna. Det blev en mysig kväll med mat, lek, tomtebloss och film. När vi skulle sova hörde jag en massa smällar. Pappa sa att det var raketer men jag tror att mammorna poppade popcorn! Grått nytt hår har min pappa fått men jag menar Gott nytt år förstås. På morgonen serverades det en kanonfrukost. Den var lika bra som på SAS Royal Viking men tyvärr såg jag inte en enda kändis. Kändisarna kanske hade ätit revebsspjäll......Våra föräldrar var pigga trots att de gick och la sig sent och drack vuxendricka. De spelade tydligen spel också men det verkar snarare vara för barn eftersom de pratade om Bamse, Phu och Byggare Bob.

Inga kommentarer: