måndag 25 juni 2007

Jävullar och choklad

Två bilar åkte till Vattholma på midsommardagen. Volvon hade med sig alla medlemmar men Saaben hade endast 2/3 med sig.

Väl på plats tittade vi på småstjärnor som uppträdde. Nästa år vill jag vara med och då skall jag sjunga Amy Diamonds sång. Gissa vad som fanns där också:

Lotteri
En massa hundar

Sen kom det som alla väntade på. Lagen som skulle vara med på dragkampen. Det var sjörövare, militärer, Astrid Lindgrens figurer och JÄVULLAR. Jag blev lite rädd för JÄVULLARNA men jag skrattade åt en för han hade likadan badmössa som jag har. En röd med gula horn på. Vi tittade lite på dragkampen men sen kom jag på att jag inte hade provat chokladhjulet. Kan ni tänka er, vi spelade på fem brickor och jag vann högsta vinsten. En paradisask! Då var jag nöjd och ville åka hem.

Inga kommentarer: