måndag 25 juni 2007

Midsommarafton

I fredags var det midsommarafton. Pappa och jag gick ut i skogen och plockade blommor till min krans. Med en krans på huvudet gick mamma, pappa och jag till Amanda och Arvid. Vi skulle ta höskrindan ner till midsommarfirandet tillsammans. Thomas känner allt och alla, så han fixade att vi skulle få hoppa på nere vid oss. Då slapp vi åka till Ica Solen.

Nere vid midsommarstången träffade jag en massa kompisar: Sandra, Erik, Nora, Filip. Kevin, Love , Maya, Felix, Rasmus mfl. Vi åt lite lunch innan det blev dans runt midsommarstången.

Jag ÄLSKAR att köpa lotter. Det finns två saker som jag inte kan låta bli om tillfälle ges:
Köpa lotter
Klappa hundar
Om jag vann något? Jo tre små saker....

På kvällen blev det fest hos Beskows. Vi var sju familjer (14 vuxna och 13 barn). Det blev lek, bad, hoppa studsmatta, cykling, karakoee och lite mat också. Det var en rolig fest. Mamma och jag gick hem halv tolv.

Inga kommentarer: