söndag 3 juni 2007

Mamma och jag

Lördag kväll:

Mamma skulle på vuxenfest hos Chippen och Linda. Jag fick också följa med och ha en liten fest med Samuel, under övervakning av Majvor (Samuels farmor). Vi hade jättekul tillsammans och smet faktiskt ner till vuxenfesten. Vinsten därifrån var salta pinnar!

Mina kommentarer:
Har du redan ätit färdigt? Skall vi åka hem nu? (Mamma kom tillbaka och skulle hämta något. Hon hade varit borta i 10 minuter)
När är maten färdig? Jag är jättehungrig! (Fråga till Majvor)
Är du redan tillbaka? (Mamma kom och hämtade mig och då var klockan halv tio)
Har ni fest eller? ( Frågade Annica)

Innan vi åkte hem så lekte jag på en lekplats nära parkeringen ( då var klockan halv elva). Jag ville leka på den innan jag åkte hem. Det sa jag till mamma när vi kom dit och hon hade faktiskt glömt det när vi skulle åka. Jag somnade i bilen hem...

Inga kommentarer: