fredag 29 juni 2007

Transportmedel till dagis

Min cykel
Bak på den gula cykeln
Baksätet i silver saaben
Axlar (pappas)

Idag blev det på pappas axlar. En gång under dessa 2 1/2 som jag har gått på Skogsbacken har jag suttit på mammas axlar. Fördelningen är enligt följande nedan när de lämnar och hämtar mig på dagis. Vad är anledningen till detta? Jo, mamma har ingen lust att springa eller cykla som en dåre till tåget när hon har lämnat mig. Pappa däremot, försöker alltid tangera nytt rekord från dagis till tåget varje gång. To be or not to be "svettig", that is the question!

Pappa:
Bak på gula cykeln
Axlar
Min cykel

Mamma:
Silver saaben
Min cykel

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gällande inofficiella världsrekordet dagis till tåg.
Ligger på 2min & 23sekunder för att kunna slå detta måste jag "Pappa" antagligen lämna ryggsäck hemma och ha löparskor på.
Målet som jag och Emilia har är att ta oss under den magiska 2minuters gränsen.