söndag 9 november 2008

Lördag

Min lördag blev så bra som den kunde vara!
Vaknade upp i farmor och farfars säng efter åttabläcket. Mitt svar på mammas fråga: Både farmor och farfar snarkar högt! Mamma Kattis hämtade mig med silversaaben och den styrde sin kos mot Max. En maxbox fyllde min mage innan vi klev in i Fyrishovs A-hall. Det var dags att titta på Tobbe Trollkarl och Mora Träsk. Den här gången valde jag att inte vara i centrum som på Gröna Lund utan vi satte oss högst uppe på en läktarplats. Tobbe hade en rolig show som vanligt, både föräldrarna och barnen skrattade flera gånger. Efter en halvtimmes paus drog Mora Träsk igång. Deras show rockade verkligen loss. Jag sjöng och dansade hela tiden. En tidig middag åt vi hos morfar och Kerstin innan bilen styrde mot huset i Storvreta. Väl hemma myste vi i sängen och tittade på film.

Det blev en lång dag men väldigt rolig!

Inga kommentarer: