söndag 9 november 2008

Söndag

Vi som inte firade Fars dag idag hade en mysig förmiddag med film och spel. Vi tittade på filmer i sängen och sedan förflyttade vi våra ansträngda kroppar till köksbordet och spelade en hel del sällskapsspel.

Efter lunch åkte vi till våra vänner i Uppsala och fikade. Hör och häpna jag fick lite presenter från Thailand av dem. Pappa, det blev två par sommarskor så nu ligger åtminstone ett par av dina skor risigt till om du inte sätter in en till skohylla! Tack snälla för presenterna!

Om det blev simning efteråt? Nej motivationen var väldigt låg hos båda damerna. Dessutom är jag lite snorig. Morsan tar det säkra för det osäkra. Fast vi missade "kvartsamtalet" med Per eller jag kanske skall säga minutsamtalet. Men Anna blev mammas stand in. Jag har tydligen blivit kvalificerad till fortsättningskursen precis som Erik. Per hade berömt mig och sagt att jag var väldigt duktig samt kämpade på trots min ringa ålder. Då måste jag visa upp mig en sista gång för Pär nästa söndag. Det finns INGA bortförklaringar, jag lovar. Fast om jag bryter benet kan det förstås bli svårt...

Inga kommentarer: