måndag 2 mars 2009

Äntligen 2

Min pappa var med på Tallen idag och jag hade glass med mig till mina kompisar!

*Rundvandring på Tallen. Jag visade pappa runt.
*Samling och gymnastik. Mamma gapskrattde när vi berättade att man skulle vara barfota och fick visa upp sina fötter. De var "körkort" när vi körde bil. Mamma såg pappa Fredrik framför sig, visa upp sina 43:or för Birgitta, som tydligen tittade på avstånd!
*Pappa läste bok för mig, Olivia och William. Det var med inlevelse..
*Lunch uppe i Skogsbackens lokaler.
*Utelek, vi byggde snöfort och åkte stjärtlapp. Pappa åkte längst och krockade med ett träd. Tur att han hade hjälm på sig. Vi täljde träbitar med pinnar också.
*Mellis och legobygge. Jag hjälpte William att bre på mjukost på hans smörgås. Det var nog mjukost med bröd och jag fick hjälpa honom igen...han gillade tydligen mitt koncept!

Dagen på Tallen var slut men vi gick hem till Sandra efteråt. Ännu en bra dag! Min pappa är min idol och säkert många andras också!

Inga kommentarer: