måndag 30 mars 2009

Långlördag

Det blev verkligen en heldag i lördags.

Idrottslekis hade sitt sista träningstillfälle i lördags och ledarna skulle bjuda på fika. Jag har inte varit intresserad av att gå på dessa tillställningar men nu blev det intressant när jag såg vad mamma hade köpt.
Min träningsnärvaro: jag deltog tre av tolv tillfällen

Lunch åt vi hemma och det blev Emilias och pappas pastasås, smarrigt. För en gångs skull får pappa gå loss i köket. Annars är det mamma som basar över den ytan.

Dagens höjdpunkt: Hål i öronen
Plats: Silver och sånt
Smärta: -Aj det gjorde faktiskt väldigt ont! -Det gör fortfarande ont. (men det gick över)
Utseende på mina örhängen: Gröna blommor. Jag tog det sista paret och grönt är min favoritfärg. Coolt!

Övernattning hos farmor och farfar för mamma och pappa skulle på Galej. Men de kom dit senare och sov över dem med. Sov och sov som mamma sa. Farfar var uppe och rumlade runt, pappa kom hem sent och sedan hade vi snarktävling mot varandra.

Det var lördagens händelser det...

Inga kommentarer: