söndag 22 mars 2009

Veckoslutet

I torsdags var jag med Ubbe och mormor efter dagis. Jag fick en liten minifontän och den var jättefin! Den står på köksbordet och den ersätter faktiskt tv-tittandet då och då. Jag vill höra vattnet skvala....By the way, min tyghäst fyllde sex år i torsdags så jag hade gjort ett födelsedagskort och en present hos mormor. Han firades när jag kom hem. Hip hipp hurra för min tyghäst!

Fredag var mysdagen med stort M. Dagis var stängt och mamma var hemma med mig. Vi byggde lego, gjorde pysselböcker och sedan hade jag en djurbutik som sålde husdjur. På sen eftermiddagen åkte vi till dansträningen vid Svamptorget. När jag åker med farmor och farfar får jag alltid handla på kondiset som ligger bredvid. Det är en rutin som måste hållas oavsett vilka som skjutsar mig till dansen. Jag fick en slant i handen och kilade in själv. Jag ville handla ensam... Ut kom jag med ett leende, en påse och lite växel. Eftersom kondiset inte har några bord gick vi in i dansstudion. Mamma såg ganska övverraskad ut när jag plockade upp en STOOOR semla. -De hade inga små, var mitt svar. Två tredjedelar fick jag i mig och sen var jag redo för dansen. Middagen intog vi med pappa på restaurang Tzatziki!

Lördag blev en fullspäckad dag som vanligt.
Bad på Fyrihsov med Kevin, Love, Filip och Maya. (jag var helt sjövild i vattnet)
Lunchen serverades på Mac Donalds.
Skapandes av pärlhalsband med Sandra och Frida hos Stina.
Veckohandling på Coop.
Myskväll

Söndag blev en lugn dag på förmiddagen. Kalas hos Sara och lite lek med Theo på eftermiddagen. Dagen började sakta och bara ökade...

Jag luftade min cykel idag och det var NICE men det måste sopas en hel del innan jag kan cykla på allvar.

Inga kommentarer: