söndag 8 mars 2009

Fredag

Tillslut vankades äntligen fredagen och vi hade vårat fredagsmys som vanligt. Dock var mamma ganska trött så hon somande i soffan vid åtta tiden.

Mamma var lite putt idag eftersom jag hade fått fel termobyxor med mig hem. Någon tog mina nyinköpta byxor och jag fick sätta på mig ett par för stora byxor. Dessutom hade de hål på ena knät. Mamma ringde till två föräldrar som kunde ha den potentiella gärningsmannen hemma hos sig. Hon fick prata med deras pappor och en av dem litade hon inte ett dugg på. Han hade ingen aning vad sonen hade på morgonen, verkade allmänt förvirrad och gav egentligen inga klara besked vad sonen hade för byxor hemma. Hon hoppas iallafall att NÅGON kryper till korset för hon vill inte sätta på mig förstora byxor med hål på knäna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Byxorna är tillbaka. Konstigt att vissa föräldrar inte märker att ens barn har ett par byxor på sig som är två stlk för små och dessutom inte har några hål på knäna....