söndag 13 maj 2007

Djurens dag

Idag var det djurens dag på Gränby 4H-gård. Vi var där med Henestålarna och Götegårdarna.
Detta hann jag att göra:
*Rida på hästar. Det blev nio gånger totalt. Hon om tog betalt tyckte att jag skulle bli hästskötare. Det skulle bli billigare för pappa.
*Åka med häst och vagn. Filip och jag åkte tillsammans utan föräldrar.
*Åka traktor med vagn.
*Fiska fiskdamm. Fick en godispåse.
*Måla mig som en tiger i ansiktet.
*Köpa lotter. Jag vann en gratis tur på en häst.
*Köpa lotter på chokladlotteriet. Jag vann inget.
*Köpa dockor på loppisen.
Just ja, jag tittade på några djur också men de som ordnade allt var nog glada över en storkonsument som jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har de små busarna inte talat om att de helt oförberet mötte farmor i Gränbyparken när de åkte häst och vagn.

Hälsningar farmor

Anonym sa...

Jo det berättade hon nu i kväll.
Hon berättade även att det var filip som avslöjade dem när han ropade hej Emilias farmor.