onsdag 23 maj 2007

Lång dag

Efter dagis åkte mamma och jag in till stan. Vi promenerade på gågatan där de hade lagt gräs! Mumsandes på bigaråer strosade vi genom stan till morfar. Maja var på besök hos morfar och Kerstin.

Hos morfar fick vi middag, glass och vi hann leka lite. Jag fick ett jättefint nattlinne också. Det skall jag sova med. Sedan var det dags att gå på föreställningen som var på Vaksala torg.

Det var en ganska lång väntan innan det började men jag tyckte bäst om djuren. Hertis, Vitamin, Humlan och Bam bam kände jag igen i djurparaden. Jag ledsnade på att sitta och titta så pappa och jag smet bakom kulisserna. Där fick jag klappa en iller som hette Boston. Ardenner hästen var JÄTTE STOR!

När det var slut åkte vi till Mac Donalds för det kurrade i magen. Det blev en pommes frites och mjölk fast klockan var strax efter nio. Man måste vara flexibel.

Inga kommentarer: