söndag 13 maj 2007

Helg

I fredags cyklade jag och pappa hem till Sandra och Erik. Där var det många barn, Sandra, Erik, Arvid, Amanda och Frida. Vi blev kvar där och fick middag också. När jag kom hem somnade jag ovaggad i sängen.

Lördag blev en intensiv dag. Jag sprang Mac Donalds loppet med Filip. Vid Stora torget såg jag Ronald Mac Donald, Hamburgertjuven och Carl von Linné (blomsterkungen) Efter uppvärmingen startade jag och Filip tillsmamans. Vi sprang hand i hand några meter innan Filip släppte och drog. Jag sprang faktiskt hela vägen och tom spurtade på slutet. Sprang om en flicka vid målet Efter att ha ätit mat på Mac Donalds åkte bilen till Bolsta By. Det var knatteridningsavslutning. Alla barnen åkte häst och vagn utan jag och en pojke. Jag tog Humlan och pojken tog Russin Vi red till Årstaparken och fikade. Sen fortsatte bilen till Filip, där lekte vi tillsmamans ett tag innan det blev middagsdags. Middagen åt vi hemma. Vi hann måla oss i ansiktet innan vi åkte och hämtade mamma vid perrongen.

Inga kommentarer: