onsdag 2 maj 2007

Helgen närmar sig

På lördag skall jag göra mitt första offentliga uppträdande. Farfars kör Carizzma har sin årliga vårkonsert. En av sångerna har trolltema. Då är vi några barn som skall vara utklädda till trollungar. Repetition klockan 13:00 och föreställningen startar 18:00. Spännande...jag har köpt en trolldräkt!

Sedan skall jag äntligen se mamma Kattis spela innebandy. De spelar slutspel på söndag och jag, Kevin och Love skall heja på våra mammor!
Vi skall vinna vi skall ta dem
Vi skall göra köttfärs av dem

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska oxå kolla på min mamma när hon spelar - får jag vara med i er hejja klack?
Kram Filip

Anonym sa...

Klart du får! Glöm inte att göra banderoller :)

Kram Emilia

Anonym sa...

Banderoller? Har ni gjort det? Eller skojsar du...!
Kramis Filip