söndag 27 maj 2007

Min lördag

Jag åkte med farmor och farfar in till stan efter lunch. Mamma och pappa skulle på bröllop. Jag hade frågat flera gånger när de skulle hämta mig. Farfar trodde nog att jag skulle stanna en hel vecka med tanke på all packning men han har inte förstått att man måste ha flera ombyten med sig.

Väl inne i Uppsala gick vi på Upplands muséet och där lekte jag med några andra barn. Sen träffade jag faktiskt Kevin, Love, Filip och Maya. Det blev en massa spring och vi klättrade på stenar i den lilla trädgården intill Saluhallen. Kul!

Jag somnade väl runt halv tio men då hade jag faktiskt sagt till farfar en gång. Om han fortsatte att snarka så högt skulle jag inte kunna somna. Farfar vände sig om men inte blev det bättre! Jag började räkna blommor och till slut somnade jag.

Inga kommentarer: