fredag 12 december 2008

Lite sjuk

Lite sjuk var jag nog allt. Jag sov väldigt dåligt natten mellan torsdagen och fredagen; drömde mardrömmar, vaknade titt som tätt och snarkade. Det resulterade att jag fick stanna hemma. Det blev sovmorgon med pappa och sedan filmtittande i sängen.

På eftermiddagen var det skiftbyte. Mamma och jag åkte till Gränby centrum efter att ha lämnat pappa på hans jobb. Och kan ni tänka er, jag fick träffa på en filmkändis på Kvantum. Ännu en autograf att lägga in i mitt lilla block. Det blev en lyckad eftermiddag, vi lyckades handla nästan alla julklappar. Nu är det är endast två kvar!

Traditionsenligt blev det fredagsmys men den här gången i mamma och pappas säng. Jag hade fått en ny film som vi tittade på.

Pappa är på galej på slottet ikväll. Mamma spände ögonen i honom igår och sa: Antingen dansar du järnet på julfesten men då blir det ingen match på söndag (han har ju haft så ont i ryggen i två dagar) eller så tar du det lungt och spelar match på söndag. Vi får se imorgon bitti om "Eurodisney kungen" intog slottets parkettgolv!

Inga kommentarer: