lördag 27 december 2008

Testpanel

Idag har jag provat några av mina julklappar.
1. Väderexperiment lådan var spännande och intressant (ett tag ialla fall).
2. Fingerdockorna var knepiga att vika innan jag fick kläm på det.
3. Pyssellådan från mormor gick jag igenom och blev stum. Fina grejer men jag började inte använda något.
4. Auqa beats hade ett nytt verktyg att sätta dit pärlorna på plattan. Halv tio på kvällen, i 40 graders värme (satt i vardagsrummet med en överhettad braskassett) och dålig belysning var inga bra förutsättningar. Jag blev ARG helt enkelt. Men jag blev förflyttad till köket där det är 17 grader, helljus och fick arbeta med mitt gamla "redskap". Det gav ett MYCKET bättre resultat.

Min mamma och pappa tyckte först att det var dags att gå och lägga sig när jag blev arg. Jag försökte tala om att de inte förstod mina problem. Mamma tog mig till köket och sa varsågod och voila: det blev en glassdrink av pärlorna utan problem.

De säger att jag skall lyssna på dem och att det finns en anledning till varför de säger saker och ting. Det borde var ömsesidigt ibland!.

Inga kommentarer: